احتمال توافق قریب الوقوع سودان و اسرائیل-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

احتمال توافق قریب الوقوع سودان و اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا ظرف دو روز آینده از توافق عادی سازی روابط سودان با اسرائیل خبر می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق قریب الوقوع سازش میان این رژیم و حکومت سودان خبر می دهند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تماس‌های میان اسرائیل و سودان با وساطت آمریکا با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.»

به گفته این رسانه‌ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا احتمالا توافق عادی سازی روابط میان خارطوم و اسرائیل را ظرف دو روز آینده اعلام می‌کند.

ترامپ هم امشب در توئیتی اعلام کرد که سودان با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به خانواده‌های «قربانیان تروریسم» موافقت کرده و پس از آن این کشور از فهرست کشورهای حامی تروریسم حذف خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: «یک خبر فوق‌العاده! دولت جدید سودان که در حال حرکت در مسیر پیشرفت‌های بزرگ است با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به قربانیان و خانواده‌های تروریسم موافقت کرد. پس از پرداخت، من نام سودان را از فهرست حامیان تروریسم دولتی خارج خواهم کرد. پس از مدت‌ها انتظار عدالت برای مردم آمریکا محقق می‌شود و این گامی بزرگ از سوی سودان است.»

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده